Є питання по гіду
Автор: olha0509 (КИЇВ)
Поїздка: 17 жовтня 2025
Відгук: 23.10.2025 03:15:00
Тур: Солодкий круасан - Париж
Тур був 17.10., гід Віолетта Колесник, рейс 636
Якщо коротко, міста в турі дуже гарні, готелі теж підібрані добре, сніданки сподобались, але на цьому із гарного все закінчується. Тур купували через партнерів МайТревел у Києві. Менеджер, до речі, сподобався, набагато більше цінної інформації надав, ніж наш гід.
1. Автобус рейсу 636 - це найстаріший серед усіх автобусів, що були від Аккорду на вокзалі Львова, де не було старлінку (хоча багато туристів у відгуках писали, що він був, тобто вони їздили у кращому автобусі. І до речі, знайомі зовсім нещодавно їздили у відпуску з Аккордом - в них Інтернет був, у нас чомусь - ні). У мене сидіння майже не функціонувало, дуже складно було його розкласти, механізм заїдав, місць для ніг, як на мене, зовсім мало. До того ж, коли ми повертались вже назад до Львова - на задніх місцях був запах горівшої резини, який роздавався з розʼємів юсб зверху…
2. Гід по суті виконувала тільки такі функції: за 10 хвилин попереджала, що санітарна зупинка, розбиралась на рецепції про номера. На цьому майже все!!! Фільми нам включили тільки на третій день, до цього - нічого не включали. Нам навіть коротко не розповідали про країни, в які ми вʼїжджали (тільки про Париж, і то коли прям вʼїхали). Я їздила вже неодноразово і знаю які були до цього гіди, які розповідають цікаві історії, розповідаюсь якісь факти про країни, спілкуються з туристами і тд, тут такого ж не було.
3. Група дізналась про те, що Діснейленду та Версалю не буде тільки тоді, коли ми пройшли кордон. До речі, на ньому були приблизно 10 годин. І я думаю, що за цей час можна було б щось розказати за екскурсії. Проте в цьому, як я розумію, були тільки зацікавлені туристи...
4. В Дрездені у нас була лише екскурсія оглядова десь годину-півтори, на ній ми орієнтувались за гідом Віолеттою, але ми заблудились)) після чого простояли хвилин 5-10 і зрозуміли, що так діла не буде і пішли самі гуляти. Нам сказали час о котрій треба бути біля автобуса, ми підійшли вчасно і нікого не було поруч, ні групи, ні водіїв. І ми тупо чекали всіх, хоча за цей втрачений час могли б ще щось подивитись…
Ще і добило те, що всім начхати на те, хто звідки, тому що
коли ми були закордоном - нам давали 15-20хв на санітарні зупинки, як ми вʼїхали в Україну і стали на заправку ОККО - ніхто навіть і не сказав, що у нас обмежений час, на санітарній зупинці на Чопі ми пробули більше години…Гіду в частності було все одно, що треба людям пошвидше в місто, тому що у багатьох вже куплені квитки на потяги. Таке відношення ще ні у одного гіда не було, завжди після проходження нам казали попередній час приїзду у Львів і намагались зробити все, аби люди встигли на потяги. Тут же ситуація інша.
І змініть у картках турів інфо з приводу приїзду, тому що приїхати о 11-12 вечора нереально, пишіть вже хоча б приїзд до Львова о 3тій ночі…
Висновки робіть самі, тому що комусь везе з Аккордом, комусь - ні. Але після даного туру я більше з даним туроператором нікуди не поїду і не буду нікому рекомендувати. На жаль, даний випадок не єдиний.
У мене були вже деякі моменти до цього з ними, на які я очі закривала, на цей раз вже сил немає…
Зате ви можете виставляти сторіс в інстаграм з їх відміткою чи написати ГАРНИЙ відгук - і тоді буде презент. Можливо і через це у них багато тільки гарних відгуків, тому що якщо напишеш ГАРНИЙ - тримай подаруночок
Тільки це їх і цікавить, я би зробила сторіс та написала гарний відгук, якби цей тур реально би виправдав очікування… (
Якщо коротко, міста в турі дуже гарні, готелі теж підібрані добре, сніданки сподобались, але на цьому із гарного все закінчується. Тур купували через партнерів МайТревел у Києві. Менеджер, до речі, сподобався, набагато більше цінної інформації надав, ніж наш гід.
1. Автобус рейсу 636 - це найстаріший серед усіх автобусів, що були від Аккорду на вокзалі Львова, де не було старлінку (хоча багато туристів у відгуках писали, що він був, тобто вони їздили у кращому автобусі. І до речі, знайомі зовсім нещодавно їздили у відпуску з Аккордом - в них Інтернет був, у нас чомусь - ні). У мене сидіння майже не функціонувало, дуже складно було його розкласти, механізм заїдав, місць для ніг, як на мене, зовсім мало. До того ж, коли ми повертались вже назад до Львова - на задніх місцях був запах горівшої резини, який роздавався з розʼємів юсб зверху…
2. Гід по суті виконувала тільки такі функції: за 10 хвилин попереджала, що санітарна зупинка, розбиралась на рецепції про номера. На цьому майже все!!! Фільми нам включили тільки на третій день, до цього - нічого не включали. Нам навіть коротко не розповідали про країни, в які ми вʼїжджали (тільки про Париж, і то коли прям вʼїхали). Я їздила вже неодноразово і знаю які були до цього гіди, які розповідають цікаві історії, розповідаюсь якісь факти про країни, спілкуються з туристами і тд, тут такого ж не було.
3. Група дізналась про те, що Діснейленду та Версалю не буде тільки тоді, коли ми пройшли кордон. До речі, на ньому були приблизно 10 годин. І я думаю, що за цей час можна було б щось розказати за екскурсії. Проте в цьому, як я розумію, були тільки зацікавлені туристи...
4. В Дрездені у нас була лише екскурсія оглядова десь годину-півтори, на ній ми орієнтувались за гідом Віолеттою, але ми заблудились)) після чого простояли хвилин 5-10 і зрозуміли, що так діла не буде і пішли самі гуляти. Нам сказали час о котрій треба бути біля автобуса, ми підійшли вчасно і нікого не було поруч, ні групи, ні водіїв. І ми тупо чекали всіх, хоча за цей втрачений час могли б ще щось подивитись…
Ще і добило те, що всім начхати на те, хто звідки, тому що
коли ми були закордоном - нам давали 15-20хв на санітарні зупинки, як ми вʼїхали в Україну і стали на заправку ОККО - ніхто навіть і не сказав, що у нас обмежений час, на санітарній зупинці на Чопі ми пробули більше години…Гіду в частності було все одно, що треба людям пошвидше в місто, тому що у багатьох вже куплені квитки на потяги. Таке відношення ще ні у одного гіда не було, завжди після проходження нам казали попередній час приїзду у Львів і намагались зробити все, аби люди встигли на потяги. Тут же ситуація інша.
І змініть у картках турів інфо з приводу приїзду, тому що приїхати о 11-12 вечора нереально, пишіть вже хоча б приїзд до Львова о 3тій ночі…
Висновки робіть самі, тому що комусь везе з Аккордом, комусь - ні. Але після даного туру я більше з даним туроператором нікуди не поїду і не буду нікому рекомендувати. На жаль, даний випадок не єдиний.
У мене були вже деякі моменти до цього з ними, на які я очі закривала, на цей раз вже сил немає…
Зате ви можете виставляти сторіс в інстаграм з їх відміткою чи написати ГАРНИЙ відгук - і тоді буде презент. Можливо і через це у них багато тільки гарних відгуків, тому що якщо напишеш ГАРНИЙ - тримай подаруночок
Тільки це їх і цікавить, я би зробила сторіс та написала гарний відгук, якби цей тур реально би виправдав очікування… (




